Pracownik na stanowisku administracyjno-biurowym. Czyli kto

Przepisy Kodeksu pracy przewidują możliwość niezapewniania szkoleń pracownikom administracyjno-biurowym, w przypadku gdy odstępstwo takie uzasadnia przeprowadzona ocena ryzyka. Dodatkowo, kiedy przeważająca część działalności pracodawcy w rozumieniu przepisów o statystyce publicznej znajduje się w grupie działalności, dla której ustalono nie wyższą niż 3. kategorię ryzyka w rozumieniu przepisów o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych. Niestety, przepisy dające możliwość odstąpienia od szkoleń okresowych mogą się okazać dość problematyczne w praktyce. Szczególnie gdy pojawi się pytanie, kim dokładnie jest pracownik administracyjno-biurowy.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Aktualności BHP
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Aktualności BHP

ZOBACZ OFERTĘ