Aby zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na ten temat, przeczytaj Regulamin serwisu
Serwis aktualizowany jest co 3 tygodnie – po ukazaniu się nowego wydania publikacji Aktualności bhp.
Wydawcą serwisu jest Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Redakcja Publikacji Aktualności bhp współpracuje z ekspertami w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, prawa pracy, pierwszej pomocy.
Są to wybitni specjaliści bhp - praktycy pracujący w dużych firmach oraz instytucjach i urzędach.
Oto jak, krok po kroku, zacząć korzystać z serwisu i publikacji Aktualności bhp:
E-mail wysyłamy w ciągu 48 godzin. Zawiera on indywidualną nazwę użytkownika (login) i hasło, które umożliwiają rozpoczęcie korzystania z serwisu.
Dopiero od momentu, gdy otrzymają Państwo ten e-mail, liczy się pierwszy miesiąc abonamentowy.
W przypadku, gdy zapomną Państwo, jak brzmi login, proszę skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta - mailem: cok@wip.pl lub telefonicznie: (22) 518 29 29.
W tym przypadku proszę kliknąć tutaj. Po wpisaniu swojego adresu email, zostanie automatycznie wysłane do Państwa nowe hasło (przyjdzie na Państwa adres email).
W każdej chwili można zrezygnować z korzystania z serwisu i publikacji Aktualności bhp. Wystarczy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta - mailem: cok@wip.pl, telefonicznie: (22) 518 29 29 lub faksem (22) 617 60 10. Rezygnacja będzie obowiązywała z końcem okresu rozliczeniowego.
Aby się z nami skontaktować, proszę wysłać e-mail na adres: aktualnoscibhp@wip.pl.
W sprawach subskrypcji proszę skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta: cok@wip.pl,
tel. (22) 518 29 29, faks (22) 617 60 10.
Adres:
"Wiedza i Praktyka" sp. z o.o.
ul. Łotewska 9A
03-918 Warszawa
Poza godzinami pracy naszego Centrum Obsługi Klienta prosimy o kontakt drogą mailową na cok@wip.pl